czwartek, 3 lutego 2011

Kopiowanie moich postów.

Bardzo się wkurzyłam przez mayah. Oto link jej bloga: http://mayah12345.pinger.pl/m/4020763
Skopiowała moje posty!!!!! Sami wejdźcie i zobaczcie. Nie mogę dodać komentarza,ponieważ trzeba się zalogować. Ale to franca!!! Mam nadzieję że zobaczy i ten post,i zrozumie że kopiowanie postów jest złodziejstwem . Jeśli wpiszecie tytuł tych postów od jej,wyskoczy wam mój. Ja jestem oryginalna,i nikomu nie kopiuję postów. Uważajcie na nią,i innych,którzy chcą skopiować wasz pomysł. To głupie i nie oryginalne osoby.

6 komentarzy:

  1. Wredna dziwka z tej mayah.

    OdpowiedzUsuń
  2. a to franca!!

    OdpowiedzUsuń
  3. racja....głupia.........frAnca...mam nadzieje ,że nic nie zrobi więcej nikomu......idiotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram wszystkich! :p Nie powinna tego robić. XP

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak można twój blog jest taki super :D

    OdpowiedzUsuń