poniedziałek, 21 lutego 2011

Mój rysunek w Paincie

Witam kochani. Chcę wam przedstawić mój własny rysunek w Paincie. To mój pierwszy obraz z wyrazami twarzy lwów. Może nie dokładnymi,ale chociaż są. Pamiętajcie że jestem tylko amatorką. Nie oceniajcie mnie więc zbyt surowo. Ale jeśli chcecie pomóc mi robić lepsze,piszcie. Ale proszę,nie porównujcie mojego obrazu do obrazu który jest przepiękny. Bo skoro jestem amatorką,nie od razu wszystko mi wyjdzie. Ale proszę tylko o ocenę i szanowanie mojej pracy. Proszę także pamiętać o bardzo ważnej rzeczy. Nigdy nie zmazujcie podpisu,i wstawiajcie na swojego bloga. Jeśli ktoś zmaże mój podpis i podpisze go swoją ksywą,będzie ukarany jak mayah. Oto mój obrazek :) 

10 komentarzy:

  1. Tajemniczy wielbiciel ;)13 marca 2011 07:14

    Super rysujesz. Czy to napewno w paincie? Bo tak ładny że nie chce mi się wierzyć. Tak dalej. Najbardziej podoba mi sie Mufasa. Ale Takuś też bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się zdecydowanie podoba. czekam aż narysujesz następne dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki nie lubie,ale obrazeczek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba :) widzę,że rysujesz w trudnym do obsługiwania programie. jak nie możesz ściągać innych albo coś,to powiedz jakby co,bo możemy nie wiedzieć,nie? XD a może zrobisz dla nas 4 część Króla Lwa inną? podoba mi się sens i posracie też mi się podobają,ale sensu raczej nie ma,bo nie ma ani złych lwów ani zabijania,jakiejś nienawiści... tylko wybieranie królowej Lwiej Ziemi przez Olskasiego i nie miało to żadnego sensu. zrób na podstawie 1 i 2,żeby było podobnie. oczywiście nie będzie to jak film,chyba że zrobisz film,ale nic nigdy nie wiadomo,nie? XD np.kati-kopa zrobiła czwartą część,o życiu Kopy. wiem bo oglądałam jej filmik na youtubie :) ale dużo się teraz mówi o
    kati-kopa nie? XD sorry,że znowu tyle pisma,ale nie mogę się powstrzymać i zawsze muszę pisać jak najdłuższe komentarze i takie tam. gdyby tylko mój pan od polaka wiedział jak naprawdę dużo piszę XD szkoda że nie widzi. a tak to to mało błędów i uważam tak samo jak Tajemniczy Wielbiciel :) serio,to przepiękny rysunek,i tylko jak będę miała może kiedyś bloga,dam ten obrazek na mojego bloga i powiem,że to ty go rysowałaś Azro,bo taki piękny,że nie wiem czy go porównać nawet do obrazku kati-kopy XD och,znowu się tak rozpisałam. sorry wielkie. obrazeczek śliczny a mogłabyś zrobić 4 część Króla Lwa? :) To napisałam w skrócie,żeby wszyscy co nie są chętni do długiego czytania przeczytali tylko koniec,a i tak będą wiedzieli o co chodzi XD

    OdpowiedzUsuń
  5. masz talent 10/10

    OdpowiedzUsuń
  6. obrazek śliczny....;);] 5,5/6 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No jakbyś robiła w jakimś profesjonalnym programie to by było słabo ale jak w paincie to całkiem ok ps. postaraj się jeszcze trochę z cieniami i nie zapominaj o grzywach!!!A i nie zapominaj o kztałtach pyska bo tu troche pojechałaś

    OdpowiedzUsuń