wtorek, 19 czerwca 2012

Kolejne dyplomy

Wielkie dzięki ;D

11 komentarzy:

  1. Brawo ! Azro pamiętaj, że masz też dyplom ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny dyplomik! Gratulacje. Twój blog Azro jest naprawdę najlepszy na świecie!
    Na moim blogu o lwach (http://lioness-lwy.blogspot.com/) kończą mi się pomysły na posty. ;(
    Jeśli ktoś ma jakiś pomysł o czym jeszcze mogę napisać to proszę pisać!
    Założyłam też nowego bloga o zwierzętach (http://lioness-zwierzaki.blogspot.com/). Będę na nim pisać o różnych gatunkach zwierząt!

    Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na twój post pomysł...Może np. Hawie i Bolazjim?

    OdpowiedzUsuń
  4. Azro mam do Ciebie pytanie: Jak ustawiłaś ten obrazek z Taką i Zirą ? Ten co masz na górze, gdzie pisze twój opis bloga. Chodzi mio to jak ogólnie to zrobić bo nie wiem... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układ-Tytuł Bloga np.Król Lew (nagłówek) kliknij edytuj-tam jest Obraz,wystarczy go wstawić

      Usuń
  5. To mój dyplom z mojego bloga.Co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahadi - Chodzi mi o dyplom dla Azry który wygrała w moim konkursie ;)

      Usuń
  6. Gratuluję Azro :) Jeszcze u mnie dostałaś dyplom .

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje , Azro!!!
    Ps:Kiedy niemiałam jeszcze bloga zawsze czytałam twoje notatki ale mam małe pytanie :skąd masz te wspaniałe pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  8. Azra ile masz lat bo chcę s tobą chodzić<3

    OdpowiedzUsuń