poniedziałek, 27 czerwca 2011

Konkurs

Ile błędów popełniłam w piosence "Luli luli laj"? Ile,nie jakie :) Zira czerwone Kovu zielone Vitani fioletowe Nuka niebieskie

Władzy!


Ale ja nie chcę.


Dość! Śpij ty Kovu. Jesteś bardzo znużony. Śpij już mały Kovu,dzikie ślepka stul. I niech wyśni Ci się kto? Wielki Kovu król. 


Dobranoc.


Dobranoc słodki królewiczu. Od jutra zacznie się ciężka praca. Ja ofiara okrucieństwa. Precz wygnana niczym śmieć. Klucz mi wskaże do zwycięstwa. I nauczy zemstę nieść! Musisz silny być i zręczny. Groźny i bezwzględny też. Mówi nam mój ryk wewnętrzny żeś ty bestia a nie zwierz. Nadchodzi kres niech Simba drży. Na nic błagania na nic łzy. O słodka zemsto w to mi graj. LULI LULI LAJ! Chodź wybaczać ponoć słusznie. Mnie wiąż parzy dawny jad. Simby ród niech zgnije na dnie. I niechaj przepadnie po nim ślad.


Tyran paszcze ma zębatą. W sam raz żeby ziemię gryźć. 


Krew popłynie strugą wartką,dla mnie bomba choćby dziś. 


A!!!!


Strach ból i zemsta wiodą prym. Symfonia śmierci gniewu hymn. To dla moich uszu istny raj. LULI LULI LAJ! Skaza zmarł,lecz Zira nadal trwa. Pilnuje by ten szkrab. Poznał jak smakuje zemsta!! Z jego własnych kłów i pazurów. 


Stul kaprawe ślepia. Znaczy słodkie oczka zmruż.


Wiedz,że nim obejrzyj się...


...Królem będziesz już!!! Niech zagrzmi bęben błysną kły. Niechaj Kovu wyda ryk!! 


Zniewagę pomścij!!


Znak mi daj!!


Słyszę już wiwaty. 


V i N: Kovu jesteś naj!!


Przyjdzie czas zapłaty gdy zew krwiożerczych zgraj. Rozpali cały kraj! LULI LULI LULI LAJ!!!!!! HAHAHAHAHAHA!!!!


Nagrody
-Dyplom +4 komenatrze
-3 komentarze

9 komentarzy:

  1. Julia32218 proszę się zgłosić do mnie o pomoc w rozwiązaniu testu ;) http://www.funtest.pl/test/azra/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kovu-malutki
    wyśni-przyśni
    królewiczu- książę
    mi-ci
    nam-mi
    słusznie-ładnie
    moich-mych
    pazurów-łap
    niechaj-niech
    mi-nam
    Nie musisz mi dawać komów tylko dałabyś dyplom a gdybyś miała konto na you tube to dam ci adres mojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładne to zira śpiewa ,,z jego własnych głupich łap" wiem bo słucham to bardzo głośno i cały tekst znam na pamięć

      Usuń
  3. Dzięki jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak byś nie miała konta na you tubie to na dyplomie napisz np.dla Julii32218 a ja go sobie ściągne :)

    OdpowiedzUsuń