środa, 18 stycznia 2012

Nowy blog

Mogę założyć jeszcze jeden blog,o Tace,bo na tym nie daję rady pisać tylko o nim. Mówcie krótko i zwięźle,co myślicie o tym pomyśle. Oczywiście,jeżeli będzie więcej głosów na nie,to nie zrobię,a na tak,to zrobię (ale nie jestem pewna,czy na 100% będę mogła założyć nowy blog,najprawdopodobniej nie.) Głosy zbieram do 20 stycznia. (Sorry,że tak krótko,ale później będę miała mało czasu na kompa)
Robię nowego bloga,ale rzadko będzie na niego wchodzić,sorry!!

http://takaskazazycie.blogspot.com/ oto on


41 komentarzy:

  1. Ja uważam,że nie powinnaś zakładać nowego blogu o Tace,i tak dużo o nim napisałaś. Poza tym,jeden z tych blogów będzie zaniedbany,bo nie można prowadzić 2 blogów na raz tak samo. Na twoim miejscu,nie zakładałabym nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam,że pomysł z nowym blogiem jest beznadziejny. Dużo napisałaś o Tace,i wszystkim powinno to wystarczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Azro napisalas ze czas jest do 20 grudnia . Teraz mamy styczeń . Tak tylko mówię ;) Pomysł dobry ale uważam że nie powinnaś prowadzić dwóch blogów naraz , ponieważ jak sądzę wiele opowiadań było by podovnych, zaniedbywała byś któryś z blogów , a poza tym napisałaś już dużo o Tace. Zadecyduj. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. A co cię to? Powiem ci że ja miałem 4 blogi, no i jakoś się dało je prowadzić... choć teraz są zamknięte... no ale pomysł fajny... mama nadzieję że jeśli się uda, to ten blog nie będzie zaniedbany... I właśnie czemu do 20 GRUDNIA XD?

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog o Tacę to bardzo fajny pomysł. Gdyż dużo osób bardzo lubi go.I do tego jeszcze o nim piszesz najlepiej.
    Kacha07

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rób nowego bloga,ten jest świetnie prowadzony i chcę,abyś pisała więcej tu,a jak są 2 blogi,to jeden jest gorszy. W skrócie,nie rób nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie rób drugiego bloga, bo potem jeden z nich będzie pewnie zaniedbywany.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pomysł jest super i TY dasz radę prowadzic 2 blogi byle ni wyglądał jak ten http://taka-scar-story.blog.onet.pl/ jest
    niedokończony

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę że to dobry pomysł o zrobienie drugiego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie sam pomysł na założenie nowego bloga jest dobry ale nie zakładałabym go by pisać tylko o Tace.
    Utworzyłabym blog na którym będę pisać np. o Tace i Mufasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje życie-Moja sprawa19 stycznia 2012 18:53

    Na twoim miejscu nie założyłbym nowego bloga,ten jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Król Rajskiej Ziemi19 stycznia 2012 19:10

    Fajnie,gdybyś miała nowy blog. Lubię Takę (jako Skazę już nie),więc chętnie poczytałbym o nim...

    OdpowiedzUsuń
  14. Lepiej nie rób tego bloga. Moim zdaniem,żaden z nich nie byłby zaniedbywany,ale powstało już bardzo wiele blogów o Tace. Ci,którzy chcą sobie o nim poczytać,niech sobie wpiszą "Taka Król Lew" i wezmą opcję blogi lub po prostu to wpiszą. Nie rób nowego,będą tylko skargi jak u OskaraKL!,i to pisanie w końcu będzie tylko udręką,a nie przyjemnością. O wiele szybciej się znudzi. Jestem zdumiony,że tak długo pisałaś tego bloga. Mam nadzieję,że blog będzie prowadzony tak jak dotąd,i nie założysz tego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrób, prosze, będę go odwiedzać, proszę, PROSZĘ!
    Masz talent i go wykorzystaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za założeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. czyli będzie nowy blog????????

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym nie zakładała nowego bloga. Ten jest super.
    Przecież na nim też często piszesz o Tace.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sorry Azra,ale nie będę wchodzić na tego nowego bloga. Sorry,ale muszę czytać twoje opowieści tutaj i mam coraz mniej czasu na kompa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Azra w twoim nowym blogu niema Komentarz jako Anonimowy czemu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Sam jesteś anonimowym,idioto!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale chodzi o twój nawy blog Życie Taki/Skazy.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja go chcę komentowac ale nie można trzeba miec konto jakieś

    OdpowiedzUsuń
  24. Nowłaśnie czemu na drugim blogu niemożna komentować anonimowo

    OdpowiedzUsuń
  25. Czemu już dawno nie było nowej notki na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na twoim miejscu nie robiłabym nowego bloga. Ten jest super, a gdybyś miała ten drugi, to byś ten zaniedbywała. Ale jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy następna notka? już dawno nic nie napisałaś.... :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Azra napisz coś.

    OdpowiedzUsuń
  29. UWAGA!!!!! Nie mam wiele czasu już,ale postaram się napisać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Weź coś napisz !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mówię,że postaram się napisać. Ale nie wiem,czy nie usunę tych blogów :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Azro ! Rozumiem , że nie masz czasu. Ja sama mam go niewiele :( Najgorsze w tym wypadku jest usunięcie bloga. Coraz więcej osób zaczyna go czytać np. Czytają stare notki , które już kiedyś napisałaś. Jeżeli usuniesz bloga stracisz wielu czytelników. ( Naprawdę dużo osób czyta bloga. Ciągle jest ich więcej. Twój blog jest jednym z najpopularniejszych. To , że masz mało komentarzy nie znaczy , że ludzie nie czytają Twojego bloga. Mniej więcej jak sądzę 1/3 czytających komentuje ). Nie usuwaj blogów , a co napewno tego. Jeżeli masz go , aż tak mało to poprostu na jakiś czas przestań pisać , ale bloga zostaw. Szkoda , że masz mało czasu , bo bardzo lubię Twojego bloga. Myślę , że to przemyślisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale jeżeli podpiszą tą głupią umowę,będę musiała usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  34. ACTA została droga Azro podpisana już dzisiaj w nocy. Nie pomogły manifestacje ani blokady różnych stron internetowych, zmienianie zdjęć profilowych na fb.Sądzę , że jeżeli Twój blog nie narusza czyichś praw autorskich to spokojnie może istnieć dalej.Anonim który napisał o 1:23 26 stycznia to ja.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze mogę prowadzić...

    OdpowiedzUsuń
  36. To azra napiszesz jeszcze notke?

    OdpowiedzUsuń
  37. Z dużej litery się imiona pisze!!!!!!! I napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. TEN DRUGI BLOG JEST SUPER.

    OdpowiedzUsuń