piątek, 26 sierpnia 2011

Konkurs :) cz.3

Piosenka śpiewana (moja wymyślona ;P ) przez jednego z postaci. Zgadnijcie która to postać najwięcej tu śpiewała:


-Piękne są dni i piękne noce. Ale szkoda,że nikt nie docenia tego co mam w sobie. Moje uczucia moje moce. Czemu on? Czumu nie mogłem to być ja? Czemu nie powiedział do niego won?! Królem chcę zostać ja. Przecież ja mam ducha zła. Ojcze czemu to Kovu? Musisz mi o tym mówić znowu. Co chwila mi się Kovu śni,że to on królem będzie. Ale prawdziwy król kiedyś przybędzie. CHCĘ MIEĆ INNY SEN! Gdzie ja,jako król wyśniony. Chcę być przez wszystkich wielbiony. Mój sen chyba się nie spełni. Ale widzę urok pięknej pełni. Za chmurami i za kośćmi,czeka ten,kto mnie chce. Wie ile,znaczę. On to wie. Powodzenia dużego nie mam. A przez kogo? Przez Kovu oczywiście. Nie mam nikogo! Nie chcę mieć takiego snu. CHCĘ MIEĆ INNY SEN!


Vitani-Dlaczego tak się smucisz? Mogły być gorsze chwile. Oddaleni od domu i rodziny na mile. Nie smuć się już. Trzeba życiu niekiedy powiedzieć cóż. 

-Wcale nie mam zamiaru się poddawać. Kovu będzie z tobą jeszcze mi się kłaniać. Nie mam zamiaru już dłużej czekać. Myślicie,że kiedyś przestanę narzekać? Otóż się mylicie! Bądźcie ze mną,a wynagrodzę wam to sowicie. Ale najpierw Kovu musi zwiać. Jakby umiał co najmniej latać. 

Vitani-Będziemy z tobą. Ale pamiętaj,że musimy pozostać nadal sobą. 

-Gdy Kovu już ucieknie,będą mówić jak zawsze brednie. Ale my się im wcale nie damy. Taki los mi jest przecież ofiarowany. Królem chcę już być! Wtedy inni będą się przede mną myć z zazdrości. Aby wybrać go na kolejnego króla. Ale my się nie damy,co? Kto jak kto. Ale tylko ja mogę królem być. Słów mych nie rzucam na wiatr. 

Vitani-To jasne! 

-Życie mamy ze sobą niewygodne i ciasne. Ale to się niebawem zmieni. CHCĘ MIEĆ INNY SEN!! HA  HA HA HA HA HA HA!!!

Ten kto zgadnie kto to śpiewał,dostanie obrazek,który nigdy nie pojawi się na tym blogu i będziecie to musieli wykorzystać. 

5 komentarzy:

  1. Najwięcej śpiewa Kopa bo poznaję po tym: Czemu on? Czumu nie mogłem to być ja? Czemu nie powiedział do niego won?! Królem chcę zostać ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą piosenkę śpiew Nuka

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogę od cb skopiować konkurs pierwszy na blog?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro każdy mógłby taki zrobić to tak :*

    OdpowiedzUsuń