wtorek, 30 sierpnia 2011

Mufasa i Skaza-czy na pewno najwięksi wrogowie?

Skaza nienawidził Mufasę,wiadomo czemu. W filmach i książkach pokazywali najgorsze sceny,w których Mufasa i Skaza byli wrogami aż do śmierci. Ale naprawdę zdarzały się miłe i wzruszające sceny,braterskiej miłości. To właśnie zdjęcia,gdy Mufasa i Taka/Skaza już dorośli,mimo że najwięksi wrogowie,nadal mają w sercu trochę miłości. Dałam wam te zdjęcia,żeby to udowodnić. Ale to oczywiście tylko kilka chwil,gdy dwójka braci,dwa lwy były dla siebie wyjątkowe.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kurcze,dzisiaj byłam w kinie już 2 raz na Królu Lwie XD

5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie byłam :( Fajne były efekty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie były nie wiadomo co,ale fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni obrazek mnie najbardziej wzrószył

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież to są fanarty... To, że ja sobie narysują Skazę i Mufasę jak są dla siebie mili, nie znaczy, że rzeczywiście coś takiego się wydarzyło... Lol.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skopiować to ja też sobie mogę -.-
    To tylko Fanart'y ;-;

    OdpowiedzUsuń