wtorek, 10 sierpnia 2010

Drzewo genealogiczne


21 komentarzy:

  1. bardzo to ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim to programie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam króla lwa , ale wszystkie strony do zajerestrowania są zablokowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. www.lionking.pun.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam większe drzewo genalogiczne

    OdpowiedzUsuń
  6. a nie ma mniejszego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ale skąd pewność że Vitani jest córką Ziry i Skazy a nie po prostu jedną z wyrzutków. Moim zdaniem ktoś po prostu rozdrapał to że często przebywała z Kovu Nuką i Zirą ale to jeszcze o niczym nie świadczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Simba-Boże! To drzewo Azry,i ma prawo umieszczać na nim co chce. Vitani pewnie jest córką Ziry (niektórzy mówią,że Toja lub Skazy),bo inaczej Nuka wygarnąłby jej to,tak jak zrobił Kovu. Poza tym,to było wyraźnie widać.

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie jej drzewo ! masz swoje?! to dobrze, a azrę zostaw i nie męcz! to JEJ drzewo a NIE TWOJE!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dzrzewko! A w jakim programie zrobiłaś Azro?
    Czy jeśli ktoś ma również zrobione drzewa genealogiczne Simby to może mi podać swoją stronę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wieksze :P
    Pozdro dla Azry,fanow krola lwa i mangi

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Azra lebisz anime Inazuma Eleven(Jedenastka Inazumy) ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Simba-Nie czepiaj sie Azry!Vitani pod koniec KL2 na wojnie powiedziala do Ziry -,,Nie MATKO juz dosc"

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piszesz że Skaza jest ojcem Nali, a na tym drzewie jest pokazane że to Shizasen.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie ja już nie rozumiem. Czy Skaza jest ojcem Nali czy Shizasen no ludzie nie wiem już.

    OdpowiedzUsuń
  16. a z ką t wzięli się np: rodzice nali, mufasy, sarafi lub brat kiary bo w 1 i 2 części ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  17. Było pod koniec 1 część nowonarodzone lwiątko to właśnie brat nali

    OdpowiedzUsuń
  18. Notka fajna, Unknown, chyba chciałaś/eś napisać brat Kiary, taka uwaga na przyszłość.
    :-)
    🫠

    OdpowiedzUsuń