piątek, 13 sierpnia 2010

Zira i Skaza


Zira i Taka.
Skaza ratuje Zirę.
Zira ze Skazą.
przytulanko.
Gdy Zira i Skaza poznali się,nie myśleli o niczym innym tylko o miłości. Raz dotknęli się grzbietami. Kolejnego dnia Skaza uratował Zirę od krokodyli na złej ziemi. Kilka dni pózniej Zira wystawiła łebek do Taki.Tego też dnia po zabawie, znów przytulali się. Po kilku dniach zaczęli się bawić i nie myśleć o miłości. Ale Taka stał się zły. Zira żeby upodobnić się do przyszłego meża, też stała się zła. Spotkała się z Sarabi.
Sarabi : Zira. Pomóż mi! Wiem że się znasz! Więc jak zrobić żeby nie bolała mnie głowa?
Zira : Co mnie obchodzi twój ból?!
Sarabi : Byłaś inna. Coś się stało? Powiedz proszę.
Zira przeciw Sarabi.
zabawa Ziry.
Zira tylko odeszła zdenrwowana myśląc. Phi! Myśli że jej pomoge?! To się srogo myli! Sarabi miała złe  spojrzenie nie tylko na Zirę , ale na Takę też. Po kilku dniach zaczęła zabawę z Taką. Ale tylko podgryzała mu ogon! Po kilku dniach przyszedł i wyżalił się do Ziry.
 Taka : Wiesz Zira , Sarabi mnie już nie lubi.
Zira : No i co? Masz mnie.
Po wyżaleniu się do Ziry.
Skaza i Zira z sercem.
Taka : Nie żartuj! I odszedł. Ale czas mijał i lwy stały się nastoletnie. Zira i Skaza poczuli zew miłości. Całą noc siedzieli razem. Ale dorosłość była blisko. I po kilku dniach lwy stały się dorosłe.Wtedy pokochali się.
Zira wiedziała o spisku Skazy.
Zira : To twój brat. Nie przesadzasz?
śmierć Skazy.
Skaza : Chcesz żyć w głodzie? Jeśli nie, to słuchaj mnie. I w końcu zgodziła się. Skaza zabił Mufasę  a Zira była królową. Ale nadszedł czas Simby.  Gdy hieny zabiły Skazę ona przysiągła że zabije Simbę.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No tak zira to po prostu zło wcielone lub gorzej lwica z piekła rodem

      Usuń
  2. za dużo tych obrazków

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimie,może Azra chcę dawać dużo obrazków! to jej blog i nie możesz mówić,że za dużo żeby zmienić wielkość albo tym podobne,chyba,że rządzisz tym blogiem,ale wątpię,że Azra by nam nie powiedziała o tak ważnej dla tego bloga osobie,a i tak ważna osoba raczej by się nie kryła i by nie mówiła,że jest Anonimowa! więc się nie rządź Anonimie,bo ty tu nie masz nic do gadania,i nie poprawiaj,bo sam pewnie popełniasz więcej błędów niż chłopak z mojej klasy który ma dwóje z polaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonim, wiesz, dobrze że są obrazki (dużo)! Dzięki temu jest ładnie i wiemy o co chodzi. superr!

    OdpowiedzUsuń
  5. A co cię to? ja uważam tak jak ty...A obrazki mógłby by jednak być po tekście potrzebnym.W szczegóły nie wnika.Tak tylko dla ogółu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. www.lovelewlove.blog.spot.com - to mój blog poczytasz ?
    Skaza to mój ulubiony bohater.

    OdpowiedzUsuń