poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Kopa i Vitani moja wersja.

Po spotkaniu z Vitani.
Po spotkaniu z Kopą.
Vitani i Kopa razem.
Kopa daje rybkę Vitani.
Z  Kopą całą noc.



Mina po wieloletnim niewidzeniu Kopy na jego widok.

Thanabi.
Na lwiej ziemi pojawiła się Vitani . Słońce rzuciło na nią blask. Kopa przechodził.
 Kopa : Jaka ona piękna. I  pognał nad staw. Vitani trochę się przesunęła i Kopa nie musiał jej szukać. : Witam. Jestem Kopa.
Vitani : A ja Vitani. Co to?
 Kopa : To dla ciebie. I dał jej rybkę. Vitani wzięła rybkę i odeszła.
 Na złej ziemi.
 Vitani : Nuka ! Poznałam Kopę z lwiej ziemi!
 Zira : Więc Kopa? . Zobaczę. Następnego dnia szła za córką.  Aha.  Więc ten Kopa. I skoczyła . Vitani uciekła a Kopa został.
 Zira : A co tam księciuniu?
 Kopa : Nic. Przepraszam.
 Zira : I słusznie!  I drapała  Kopę  jak lalkę. Kopa uciekł.
 Kopa : Dlaczego nie słuchałem?
 Na złej ziemi.
 Zira : Co to miało być?!
 Vitani : Nic. Ja lubię Kopę.
 Zira : To syn Simby!
 Vitani : Nie wiedziałam.
 Zira : To teraz zapamiętasz. Na zawsze! I drapała córkę. Po chwili zjawił się Kovu.
Kovu : Co ona ci zrobiła? Ale Vitani tylko płakała. Ale znów poszła do Kopy. Tym razem bez matki na ogonie.
 Kopa : Vitani? Myślałem że nie przyjdziesz.
 Vitani: Możemy umrzeć. Ale razem i dla nas.
 Od tej pory nie widzieli się lata. Ale los zbliżył ich.
 Vitani : Kopa? Zdziwiła się lwica.
Kopa : Tak Vitani to ja. I lwy całą noc przesiedziały razem. Rankiem
 Vitani : Muszę już iść. Pa.
Kopa : Pa.
 I lwy nie widziały się długo aż do czasu.
Vitani : Kopa. Ja mam dziecko z tobą .
 Kopa : Naprawde? Jakie ładne!
 Nazwijmy je Thanabi!

27 komentarzy:

  1. Nigdy nie poznasz :)13 marca 2011 07:47

    Nie lubie Kopy,ale ta twoja historyjka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopa chyba nie istniał w Królu Lwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w filmiekrol lew 1 na samym koncu to on sie urodzil tylko zira go zabila i w calej 2 go nie bylo widac a w ksiazce sie urodzil puzniej kiara i on sie nia opiekowal a puzniej jak zira zobaczyla kope to go chciala zabic i tu kazdy z lwiej ziemi smutni byli i puzniej to sie stalo tak jak w 2
      ale puzniej na sam koniec jak simba i ziza sie byli to kopa sie bil w zlej ziemi z pozostalymi a jak wszystko sie szkonczylo to pszybiegl do lwiej ziemi i kazdy byl zaskoczeni kiara skoczyla na swojego brata bo mocno tesknila a wten czas vitali plakala ze nigdy juz go nie zobaczy i tez powiedzala ze jest wczazy od pierwszego momentu
      ale nie chciala zeby wszystko wyszlo najaw bo inaczej zira je zabije

      Usuń
    2. piotrek ortografia się kłania. :)

      Usuń
    3. Kopa istniał, był pokazany na końcu Króla lwa 1

      Usuń
  3. Fajne obrazy i super historia,Kopa był w królu lwie na końcu pierwszej części filmu ale go nie dali bo chyba nie było do niego roli czy coś,ale ja UWIELBIAM KOPĘ i to mój ulubiony lew i ja też będę o nim pisał ale na razie piszę co innego.Zobacz:http://lwia-historia-lwie-pokolenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Kopa jest fajowy. Słyszałam że go wycieli z powodu drastycznych scen w których Zira go zabiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kolei ja słyszałam też , że oprócz jego zabicia twórcy wydali taki książki z Kopą ale słabo się sprzedawały i zrobili Kiarę

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wydaje że w bajce i orginale Kopa wogule nie istniał ale notka nawet nawet

    OdpowiedzUsuń
  7. Były książki z Kopą kiedyś,ale się nie sprzedawały więc zrobili Kiarę

    OdpowiedzUsuń
  8. SĄ JESZCZE TAKIE KSIĄŻKI O KOPIE???????????

    OdpowiedzUsuń
  9. są! można je ściągnąć na chomiku :)
    podam link:
    http://chomikuj.pl/StadoLwiejZiemi/Komiksy+Kr*c3*b3l+Lew/TLK6NA/1.+Opowie*c5*9b*c4*87+o+Dw*c3*b3ch+Braciach+%28A+Tale+of+Two+Brothers+PL%29

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chomikuj to jest wirusowa strona i lepiej na nią nie wchodź

      Usuń
  10. mam nadzieję że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie jest książka,tylko 3 kawałki z niej ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopa powinien wystąpić w filmie!!!

    Mam nadzieje że będzie jeszcze KRÓL LEW 4 bo bardzo lubię tę bajkę (chodź mam 17 lat) i że ta część będzie o Kopie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka ! Już będąc w 3 klasie pisałaś niezłe notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem w 3 klasie.
    Ja myślę że nie dali Kopy, bo by było że dają samych chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja myśle ,że Kopa to ktoś wymyślony przez fanów Króla Lwa. Owszem,na końcu KL 1 jest jakiś lewek ,ale być może twórcy nie wiedzieli,że zrobią KL 2 i tam będzie Kiara więc zrobili takiego samego lewka jak Simba.No bo nie chcieli wymyślać innego tylko dla zakończenia filmu.Ale nie wiem to moja wersja.Ja tak sądzę.:P No bo nie wiem kto to Kopa...Ale widzę,że to fajny lew ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Kopy nie dali ponieważ pomyśleli że lepsze wrażenie zrobi lwica która nie chce być królową, lecz na mnie lepsze by zrobił Kopa ale i tak uwielbiam 2 część!! Moja ulubiona!!!!
    http://kopaikiara.blogspot.com/?m=1 blog o Kopie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawda jest taka:
    Czlowiek ktory zrobil 1 krola lwa niestety umarl a scenariusz ktory napisal odrzucili (ten z Kopa) i zrobili Kiare mimo to twurcy fimu upieraja sie ze to Fluffy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Azra twoja pierwsza notka jest super

    OdpowiedzUsuń
  19. Notka fajna, ja sądzę tak:
    Kopa nie był w Królu Lwie 2, ponieważ nie chcieli, żeby film był o dwóch głównych bohaterach, bo film by się przedłużył i woleli tym razem dać lwiczkę zamiast lewka. A przepraszam, ale czy ktoś wie jak ponownie wejść na stronę główną Bloggera? Bo mi się wyświetla takie coś: Nie możesz stworzyć nowego profilu, ponieważ tamten został właśnie usunięty. Spróbuj później. Bardzo proszę, niech ktoś mi powie, przez to nie mogę robić bloga.

    OdpowiedzUsuń