czwartek, 26 sierpnia 2010

Na rządach Ziry i Skazy


Skaza z Zirą przejął władze nad lwią ziemią.  Od razu gdy wstąpili na tron rozpoczęły się burze. Zira zdziwiona patrzyła na pioruny i burzę. Skaza z hien zrobił poddanych. Zira cieszyła się że może rządzić. Więc przyszła. Skaza nie spodziewał się jej. Hieny chichotały. Zwierzęta zaczęły gniewnie oddawać hołd Skazie.Zira była podniecona. Królowa była bardzo szczęśliwa ze swoim mężem Skazą.Trochę później przyszła Sarabi z wątami do Ziry. Zira nie lubiła Sarabi. Popatrzyła gniewnie na zmierzającą do niej Sarabi.
Zira: No no no. Kogo tu wiatr przywiał? Czy to nie przeszła królowa? Hi hi hi! No co tam dawna przyjaciółko? Dobrze ci z nowym królem Skazą i ze mną?
Sarabi: Nie! Oddajcie władzę! Ona nie należy do was! Nie wiem jak mogłyśmy się kiedyś przyjaźnić! Nienawidzę ciebie! I Skazy też! Jesteście świrami!! Jest wiele innych lwów! A ja jestem królową!
Zira: Ooo. Coś ci się pomyliło! Ja jestem królową. Ja zgodnie z prawem jestem teraz królową! Chcesz złamać prawo? Bo ja nie! Pamiętaj o prawie lwiej ziemi! Pamiętaj! Zapamiętaj na zawsze!
Sarabi: No cóż muszę być posłuszna prawu.Ale i tak nie nawidźe ani ciebie Zira! Ani tego głupiego Skazy!
Zira szczęśliwa poszła do Skazy. On jednak był nieobecny. Zira zaczęła szukać męża.Skaza leżał i leniuchował. Skaza szybko wysłał Sarabi na polowanie. Sarabi długo nie wracała. Zazu śpiewał dla Skazy, aż przysły hieny. Zazu nie nadawał się do zjedzenia.Więc Skaza zawołał Sarabi. Sarabi przyszła. Zaczęła się rozmowa. Skaza uderzył Sarabi. Simba nadszedł. Wszyscy myśleli że to Mufasa. Ale Simba miał zadanie. Skaza zaczął walkę z Simbą. Simba prawie spadł ze skały. Skaza powiedział że to on zabił Mufasę.
Simba zaczął walczyć ze Skazą. Ale Skaza spadł. Został na łasce hien. Ale Skaza mówił że hieny są wrogami. Hieny nie były aż tak głupie. Zabiły Skazę. Zira była załamana.

16 komentarzy:

  1. świetne :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zadurzo obrazków z filmu . ale ogółem super !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny blog. nadal Król Lew to moja ulubiona bajka Disneya,chociaż wszyscy mówią mi że już z niej wyrosłam. z takiej bajki nikt nie może wyrosnąć. niektórzy naprawdę nie wiedzą że taka bajka jest dla noworodka i umierającego człowieka. dorośli chcą tylko żebyśmy chyba nie mieli żadnych pasji. lubię ciebię i twój super blog. ładny,zadbany i aktywny. nic więcej nie potrzeba. Twoje wpisy są naprawdę w dechę,ale niektóre za krótkie. to chyba twój pierwszy blog. ja miałam mieć kiedyś bloga,ale rodzice zdecydowali że będę wtedy tylko siedzieć na komputerze i pisać jakieś głupoty. masz szczęście Azro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie że jesteś największą fanką naszego króla lwa. byłam taka sama jak ty Azro,w wieku około 12-15 lat. moje uznanie do tej bajki było niemal tak wielkie jak twoje. ale na dzień dzisiejszy mam 25 lat,więc nie mogę już mieć blogów o takich tematach no nie? ale kiedyś miałam bloga bardzo podobnego do twojego. ale już kilka lat temu go usunełam. lecz twój blog pobudził mnie do życia. wielkie dzięki za przypomienie mi jakie wtedy to było dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!Czemu przy 1 części nie wpadłam na pomysł, że Zira była królową przecież to oczywiste!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam bloka

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdym Blogu napotykam sie na śmierć Kovu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam kovu i ja też nie mam konta także... Ja kocham króla lwa a wy? mam na imię Wiktoria chodzę do 4 klasy mi nikt nie mówi że jestem za duża na kl.
      kocham króla lwa

      Usuń
    2. Oj Wikuś Wikuś :*

      Usuń
  8. ja uwielbiam kovu i ja też nie mam konta także... Ja kocham króla lwa a wy? mam na imię Wiktoria chodzę do 4 klasy mi nikt nie mówi że jestem za duża na kl.
    kocham króla lwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Król Lew jest super i na niego nikt nie jest za duży ja mam 21 lat i też oglądam Króla lwa, super bajka, naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
  10. moja mama muwi że król lew jest dla małych dzieci ale ja uważam że król lew jest dla każdego

    OdpowiedzUsuń
  11. ile obrazkow! :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. ej....skąd bierzesz obrazki..? pisałaś kiedy indziej jakiemuś Anonimowanemu .....nie pamiętam,..ja z google grafika. wpisuje "krol lew" i np "Zira"

    OdpowiedzUsuń