poniedziałek, 5 września 2011

Kłótnia z Mheetu cz.1

Nala wyszła z jaskini i pobiegła od razu bawić się z Simbą. Po drodze zatrzymał ją jej młodszy brat Mheetu. Lwiątko znało Simbę,i nie było zadowolone,że Nala się z nim bawi i spędza dużo czasu. Nala wyjaśniła,że nie ma czasu bo idzie się bawić. Mheetu niechętnie puścił pędzącą siostrę dalej. Nala błyskawicznie zniknęła Mheetu z oczu. On chciał za nią pobiec,ale nie wiedział gdzie pobiegła. Sarafina znalazła Nalę gdy biegła i zatrzymała ją. Mała lwiczka nie była tym zachwycona i chciała jak najszybciej pobiec dalej. Sarafina zapytała o Mheetu. Nala powiedziała gdzie on jest i pobiegła dalej. Mheetu zamyślony stał na kamieniu i ani drgnął. Sarafina przestraszyła się,bo Mheetu był strasznym wiercipiętom. Zaczęła nim poruszać,ale jej syn nadal się nie ruszał. Sarafina przerażona zrzuciła niechcący Mheetu z kamienia. Lwiątko poturlało się z dość wysokiej górki,a za nim biegła Sarafina. Mheetu próbował się zatrzymać,ale nic nie dało skutku. Obok góry był wodopój. Właśnie obok niego był Skaza. Lew który właśnie szedł się napić nie zauważył Mheetu i biegnącej po niego Sarafiny,ponieważ był z tyłu i nie widział niczego. Mheetu toczył się błyskawicznie,i zanim Skaza zdążył dojść do wodopoju spadł na niego Mheetu. Sarafina dobiegła kilka sekund później,zabierając z grzbietu Skazy swoje dziecko. Robiła to z taką miną,jakby miała zabić Skazę. Widzący wszystko brat Mufasy był smutny,że i Sarafina już go nie chce. Tymczasem Nala bawiła się z Simbą przez dobre pół godziny. Lwiątka tak się rozbawiły,że nic więcej ich nie interesowało. Po chwili znalazł się obok nich Mufasa i Zazu. Mufasa spojrzał na lwiątka i zatrzymał ich. Bo byli już koło granicy i zbliżali się do Cmentarzyska Słoni. Zazu zaczął znowu przynudzać jak to zwykle robił. Ani Nala ani Simba oczywiście nie słuchali słów ptaka,chociaż obok nich był król Lwiej Ziemi. Mufasa obserwował Simbę i patrzył,czy słuchał. Co chwilę kazał Simbie słuchać,ale oni i tak nie słuchali. Gdy tylko Mufasa zawiadomiony przez słonia,że hieny wchodzą na Lwią Ziemię,Simba i Nala uciekli. Zazu próbował ich dogonić i zatrzymać,ale oni nic tylko biegli przed siebie. Z tego rozbiegu nie zauważyli Sarafiny która akurat myła Mheetu. Nala nie rozumiała o co Mheetu się wścieka. Sarafina za chwilę puściła młodszego syna i poszła do swojego męża Shizasena z którym miała Mheetu. Nikt nie wiedział,że Nala to córka Skazy. Mheetu głównie zwracał się do Simby,bo uważał,że jego siostra zasługuje na kogoś o wiele lepszego niż przyszły król Simba. Nikt nie rozumiał dlaczego Mheetu pałał nienawiścią do Simby,chociaż mówił już to bardzo dużo razy. Wszyscy słysząc jego odpowiedź tylko się śmiali. Ale tym razem nie było do śmiechu,bo Mheetu nie wyrażał się ładnie i próbował jak najbardziej zniechęcić Simbie Nalę. I odwrotnie próbował sukcesu. Lwiątko weszło na kamień na który się położyło i powiedziało wystawiając na jednej łapie pazury.
-Rozumiem,że ty i Nala jesteście przyjaciółmi Simba. Ale nie możesz pozwalać sobie na za dużo. Moja starsza siostra nie jest do wynajęcia. A tym bardziej dla takiego brzydkiego i głupiego lwa! Nie wiem co ty moja siostrzyczko Nala,widzisz w tym tłustym lwiątku,który nawet nie umie dobrze chodzić i tak szybko się męczy. Ja moja Nalo jestem o wiele bardziej sprawny,mądrzejszy i do tego piękniejszy,od tego przemądrzałego lwiątka!-podszedł do Simby- Lepiej ze mną nie zadzieraj królewiczu,bo źle to się skończy nie dla mnie,a dla ciebie. Bo moja starsza siostra zasługuje na kogoś o wiele lepszego! Ty mnie nigdy nie przebijesz. Chociaż byś się bardzo starał,nigdy mi nie dorównasz królewiczu-wystawia pazury na obu łapach-Ja i Nala jak widzisz,jesteśmy rodziną,a ty tylko kumplem z litości! Ja na miejscu Nali nigdy bym cię nie wybrał nawet na znajomego Simba.-podszedł do Nali-Więc lepiej uciekaj Simba. Uciekaj i nigdy już tu nie wracaj. Inaczej będziesz musiał poczuć na własnej skórze co to znaczy zadzierać ze mną. Tak jak mówiłem,idź i już nigdy tu nie wracaj Simba! Ja nigdy się nie poddam,więc lepiej ty się poddaj,bo moja siła jest większa niż sobie to wyobrażasz królewiczu. I nic mnie nie obchodzi,że będziesz kiedyś królem Lwiej Ziemi. Nala nigdy nie będzie twoja!!!! Simba nie wytrzymał i rzucił się na Mheetu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chcecie wyczytać co spotkało dalej małe lwiątka,piszcie komki :)

9 komentarzy:

  1. Piszcie komki,bo mój to chyba trochę za mało!!

    OdpowiedzUsuń
  2. OskarKL! napisz komka,bo Azra chcę pewnie od ciebie. albo ty Julia32218. piszcie bo chcę poznać dalszą część historii!! a ci którzy czytali to i czytają może nawet teraz,niech piszą komentarze od razu po przeczytaniu opowieści!! nie rozumiecie,że im więcej będzie komków,to tym lepsze i dłuższe opowieści pisze Azra??? więc pośpieszcie się,bo nie ma tego tekstu tyle ile o II wojnie światowej!! na co czekacie!??? przeczytaliście już!!??? nie musicie nawet całego czytać jak was nie zainteresowało,tylko napiszcie komka obojętnie jakiego,ale oczywiście miłego. nie wiem naprawdę jak wy,ale ja przeczytałam całą opowieść i jestem ciekawa co Simba zrobi Mheetu albo na odwrót. i polecam tą opowieść,bo ciekawa i bardzo szybko się ją czyta. może wygląda,że dużo Azra napisała,ale tak naprawdę jak się już czyta to się bardzo krótka wydaje,dlatego i ja i Azra pewnie bardzo chcę napisać część 2 kłótni Mheetu z Simbą więc proszę was piszcie komki! a jeśli ktoś chcę żebym napisała streszczenie tego opowiadania niech pisze tutaj komka,a wtedy chyba Azra napisze 2 część! sorry,że jak zwykle piszę bardzo dużo,ale tak już mam,że bardzo dużo piszę bo się rozpisuję,ale nie gniewajcie się,to nie moja wina. to wina polskiego,bo musimy przez naszego pana dużo pisać XD i naprawdę zachęcam do przeczytania,bo chyba ty Azro mniej napisałaś w tej opowieści,niż ja w tym jednym komentarzu XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :**** Ostatnio net się schrzanił bo mam zakłócenia sieci więc wybaczcie :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Nala nie jest córką Skazy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimie,Nala jest córką Skazy!! Tylko że nikt o tym nie wie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu na 2 obrazku mheetu jest większy od simby

    OdpowiedzUsuń
  7. Nala nie jest córką Skazy i popieram animowego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nala nie jest córką skazy. Podobno twórcy pokazali oficjalny wygląd ojca nali , ale w innym stylu niż rysunki króla lwa i jeszcze Nala jest za jasną lwicą żeby być córką skazy. Prawie nic nie łączy skazę i nale z wyglądu. Jeżeli skaza był by ojcem nali wtedy Nala i Simba byli by kuzynostwem.

    OdpowiedzUsuń