niedziela, 11 września 2011

Sceny z filmów

Jednym z najbardziej ujmujących scen w 1 części to gdy Skaza pożegnał Mufasę słowami "Niech żyje król" ang."Long live the king",a potem zrzucił starszego brata do wąwozu gdzie pędziło stado gnu spłoszonych przez hieny.


W 1 części Skaza śpiewał "Przyjdzie czas" ang. "Be prepared". To dziwne,bo Skaza zaśpiewał "Oto plan mój i kłów moich blask. Przyjdzie czas!" a po nim hieny "Oto plan nasz i kłów naszych blask!". Dziwne jest to,że tępe hieny zrozumiały o co Skazie chodziło,chociaż on w tej piosence wcale nie wyjaśnił hienom co mają zrobić.



W 2 części Simbie śnił się koszmar,w którym Skaza zdradza Mufasę i Simbę który chciał pomóc ojcu,by ten nie umarł. W śnie nie było Skazy,lecz Kovu. Dziwne jest to,że Simba ma czerwone oczy,a podczas tego snu niebieskie.




Widzicie podobieństwo?





Pamiętacie gdy Simba był na samej górze?





Najpierw nie rozumiemy po co dorośli mówią nam te wszystkie nudne rzeczy,a potem dziwimy się,że nasze dzieci lekcje uważają za nudne i nie chcą ich słuchać,tylko się bawić.




Sorry,że mało :(

1 komentarz:

  1. 1.Zawsze na tej scenie płaczę :( gdy zobaczyłam to zdjęcie,to się rozpłakałam :(

    2.Właśnie. Skaza nic nie wytłumaczył hienom,więc jak one się domyśliły,że Skaza chciał aby poszły do wąwozu żeby spłoszyć gnu??

    3.Disney w książkach jak i w filmach popełniają błędy,nie ma się co dziwić,bo każdy swoje kolory widzi inaczej.

    4.Bardzo podobne :D Nie sądziłam,że Zira i Skaza mają podobne tańce :D

    5.Simba rośnie :)

    6.Tak myślą każde dzieci ;)


    Bardzo mi się to podoba :D Mam takie pytanie,jeśli można zadawać tutaj pytania ;P skąd masz aż tyle pięknych i z filmu zdjątek i obrazeczków Azra? Podoba mi się ten blog,jest wspaniały :) Prowadź go dalej jak najdłużej,bo nie mam ochoty znaleźć innego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń