sobota, 24 września 2011

Król Lew 4 cz.4

Tandi i Danver z czasem stali się dorośli. Danver nadal niespostrzeżenie spotykał się z Ravini. Ona była coraz piękniejsza,i w końcu Danver ją pokochał. Niestety Ravini nie odwzajemniała jego uczucia. Sądziła,że między nimi jest tylko sieć przyjaźni. Danver oczywiście nie mówił nikomu o tych spotkaniach. Bo wiedział,że jakby powiedział choć jednemu lwu,to ta wieść i tak dotarłaby do Kovu. A przecież Kovu uważa swoją ciotkę i innych po jej stronie za złych i wrednych. Tylko Danver uważał,że Ravini i inni nie mieli złych zamiarów. A tymczasem Serpen cieszyła się,że Ravini zaprzyjaźniła się z Danverem. Bo później będzie łatwiej jej zabić mieszkańców Lwiej Ziemi. Ale Ravini wcale nie miała ochoty na chytry plan swojej matki. Czas szybko mijał,a wszyscy upodobniali się do swoich rodziców,także Ravini. Gdy nadszedł świt Nala wzięła Tandi żeby zobaczyła,jak się poluje. Tandi chciała nie tylko zobaczyć jak się poluje,ale też zapolować. Nala uśmiechnęła się do niej i kazała jej ukryć się dalej w wysokiej trawie. Tandi nie miała ochoty tylko patrzeć jak Nala poluje. Zaczęła się skradać za babcią. Nala usłyszała cichy oddech ale pomyślała,że to Tadni tak głośno oddycha. Już prawie skoczyła na antylopę,gdy Tandi potknęła się i spłoszyła jej całe stado. Nala próbowała dogonić uciekające jedzenie. Do niej dołączyły się po chwili inne lwice. Mimo ganiania za antylopą,ona wcale się nie zmęczyła,a lwice były już padnięte. Nie miały ochoty dalej się uganiać. Tandi spojrzała wściekle na antylopy i pobiegła za nimi. Nala wstała i zobaczyła,że Tandi prawie upolowała antylopę. Wyprostowała grzbiet i pobiegła dalej. Wszyscy pokiwali głową. Bo przecież Nala ma chyba więcej siły niż jej własna córka Kiara. Kiara nie mogła wziąć Tandi na polowanie,bo miała bardzo ważne prawy na głowie. Tandi już wbiła delikatnie pazury w nogę antylopy,gdy przebiegł przez nich Danver i antylopa uciekła. Tandi spojrzała zdenerwowana na brata i zastąpiła mu drogę. Danver odepchnął ją i pobiegł co sił dalej. Nala podbiegła do wnuczki i pomogła jej się podnieść. Tandi pokiwała głową i poszła polować dalej.  A tymczasem Danver biegł tak szybko do granicy,na której czekała na niego Ravini. Lew nie wiedział,że Ravini też już go kocha,i chcę przeciągnąć go na złą stronę. Tak rozkazała jej Serpen. Że jak Ravini na prawdę kocha Danvera,to zapewni mu lepszą przyszłość i zaciągnie go na złą stronę. Ravini zgodziła się,bo na prawdę kochała królewskiego syna. A jeden z sępów-Kovari była majordomusem (dziewczyną) tak ja Zazu,ale Kovari była majordomusem Serpen i Luxa. A Danver znowu spotkał się z Ravini na granicy oddzielającej Lwią Ziemię od Sępiej Ziemi. Ravini ucieszyła się,gdy zobaczyła,że Danverowi na prawdę na niej zależy. Danver czuł to samo. Serpen tymczasem obmyślała nowy plan. Szybko go przygotowała i powiedziała go Ravini w nocy. Następnego ranka miało się zacząć.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja chcecie zobaczyć co się działo,to dajcie tu 14 komków :)

18 komentarzy:

  1. Fajne <3 Sorry , ze długo nie komentowałam , bo mam ręke złamaną XC

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj. Ja komentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czekam na kolejną część :) Dziękujemy za mniej komentarzy czy za mniejsze wyzwanie,nie? :) Bo ja bardzo dziękuję. Aha,nauczyłaś się już angielskiego Luli Luli laj? Bo ja próbuję,ale mi nie wychodzi :( Ja bym chciała,żebyś się już nauczyła :) Bo musisz znać i uczyć się po innych językach. Zgadzacie się ze mną? Ale po polsku i po angielsku najłatwiej się nauczyć nie? Bo znamy niektóre słowa i jest łatwiej :) Ok,bardzo mi się podoba i tak część. Szkoda,że mało piszesz w tych częściach,ale przecież niektórzy piszą kilka zdań i dla nich jest to jak wyzwanie. Super obrazki,jak ty je znajdujesz? :) Bo ja szukam i szukam ale nie mogę znaleźć :( Ok,idę bo chyba się rozpisałam,nie? xD Chyba,że nie to zostanę bo dużo mam jeszcze do powiedzenia właściwie xD Widać,że bardzo lubisz Króla Lwa :) Tak jak ja chyba :) Ale nie,ty bardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ok,ja piszę i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć :) do A co cię to? to pewnie już zna ;P OskarKL polecił twój blog i na prawdę jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :D Zbliżamy się do 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chcecie wiedzieć co będzie się działo? to piszcie,bo ja nie mam czasu na czekanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę,dawajcie komki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo to tutaj nie ma,więc przeczytałem i czekam na jeszcze jeden komek od jeszcze jednej osoby ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz napisać lepiej.Ja mam wiele takich blogów i wiem co oczekują czytacze.Postaraj się następną część napisać lepiej i oby tak dalej.Nie zapomnij użyć dialogów.Pa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite :D Kocham czytać KL4,a twoje jest wspaniałe. Tyle treści,obrazków,zdarzeń...

    OdpowiedzUsuń
  12. jakub2204:napiszcie co uknuła serpen przcież już jest 16 komętarzy a mówiłaś że za 14 komętarzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.>:-(

    OdpowiedzUsuń
  13. no ciekawe opo mi sie podoba fajne nie jest zle yo

    OdpowiedzUsuń