niedziela, 26 września 2010

Nocny problem Taki


Gdy Taka i Mufasa dorastali,Ahadi traktował ich bardziej równo. Każdej nocy Ahadi brał chłopców na lekcje. Ahadi położył się. Wziął Mufasę na grzbiet. Taka patrzył. Co się gapisz?! Krzyknął na Takę. Taka skulił się,w jego oczach był strach. Ale Ahadi nie przejmował się Taką. Ten zobaczył że ojciec nie zwraca na niego uwagi. Zobaczył mysz. Próbował ją złapać. Po chwili usłyszał krzyk ojca. Taka! Co ci odbiło?! Nie mam zamiaru biec później po ciebie. Taka przyszedł powoli. Położył się smutny. I tak masz siedzieć! Krzyknął na Takę. Taka jednak powiedział ze łzami w oczach. A dlaczego Mufasa jest tam? A ja tu na dole? Też chcę na górę. Ahadi zdenerwował się. Zamknij się! Mam cię już dość karle! I Ahadi trzasnął Takę w bliznę. Uru wpadła na lekcje. Teraz mu się nie zagoi! Rafiki mówił że jeszcze raz dostanie,a się nie zagoi! Taka zasmucił się. Po chwili odszedł z Uru. Po kilkunastu minutach Ahadi i Mufasa wrócili. Uru nie zauważyła ich. Po chwili Ahadi prawie nadepnął na Takę. Uru wściekła się. Uważaj! Prawie zabiłbyś Takę! Ahadi nie przejął się. Uru była wściekła na Ahadiego. Ahadi czekał aż Taka i Mufasa będą dorastać. I doczekał się. Mufasa i Taka poszli z Ahadim na lekcje. Taka siedział bez słowa. A ty Taka. Co taki cichy dziś jesteś? Zapytał Ahadi. Taka odpowiedział cicho. Nie chcę powiedzieć czegoś głupiego i dostać. Ahadi powiedział troskliwie. Ale ja cię nie chcę krzywdzić. Dostałeś bo prawie zabiłeś swojego brata. Chcę cię ostrzegać przed błędami. Taka odpowiedział wystraszony i skulony. A to co było wcześniej. Poszedłem żeby złapać mysz i dostałem. Ahadi przytulił Takę. To przeszłość. Pomyśl o przyszłości. Taka zasmucił się. Ale całe życie byłem krzywdzony. Nie okazywałeś mi uczucia,nic. Tylko Mufasa. Ahadi zapewniał Takę. Taka uwierzył. Mufasa był szczęśliwy. Uru jeszcze bardziej. Późnej nocy,gdy Ahadi i dzieci wracali, Ahadi zaproponował Tace zostanie jeszcze chwilę. Taka zgodził się. Ahadi był szczęśliwy. Odwrócił się i poszedł. Gdy szedł uśmiechnął się szyderczo,i powiedział cicho. A będziesz miał niespodziankę głupku. Ahadi pokazał Tace miejsce gdzie ma usiąść. Ahadi powiedział że zaraz przyjdzie. Nagle odwrócił się i zaatakował Takę od tyłu. Uru wpadła tam. Zabiłbyś go! Jesteś nienormalny. Psychopata! Dziwisz się że zemścić się na Mufasie!? Bo tak ci na nim zależy! Pomyśl! Ahadi wściekł się. Każdej nocy przeżywał to. Ale nie na długo. Tylko 3 tygodnie.

3 komentarze: