sobota, 11 września 2010

Obrazki z piosenek z niespodzianką








Mam dla was obrazki z piosenek! W komentarzach napiszcie swoją ulubioną piosenkę!Jeśli napiszecie,to ja napiszę tekst tej piosenki! Życia krąg,Strasznie już być tym królem chcę,Przyjdzie czas,Hakuna Matata,Miłość rośnie wokół nas,Duch żyje w nas,Jeden głos,Luli luli laj,Jeden z nas,Miłość drogę zna,Upendi. Jeśli pominęłam jakąś napiszcie w komentarzach. Sory że obrazki niektóre takie małe.Ale są też duże. Piszcie komentarze! Bo promocja nie będzie trwała wiecznie. Ale macie jeszcze dużo czasu. Więc nie stresujcie się. I nagroda! A do jednej piosenki, są aż 2 obrazki w promocji!!!!!!! Domyślcie się jaka to piosenka. Ale po prostu piszcie swoją ulubioną! A. I każdy tekst będzie innym kolorem! Więc proszę o komentarze. I zapraszam do konkursu!Uwaga kończy się promocja!!!!!

7 komentarzy:

  1. hakuna matata jak cudownie o brzmi:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. już się chyba skończyła. mogłam wcześniej wejść na tego bloga. Ale dużo musisz mieć tych obrazeczków.

    OdpowiedzUsuń
  3. gwiazdka jest spostrzegawcza :D ale nie skończyła się gwiazdko. ale już za niedługo ją wykluczę,to twoja szansa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaka szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. :( Lubię twój blog ;) pozdro.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam wymyślone król lew 4 i to końcowe zdanie piosenki którą śpiewał Skaza w niebie . był smutny bo Vitani z samotności zaczęła sie zadawać z hienami a hieny mają zamiar zemścić się za Eda ( zabiła go Zira gdy on zabijał skaze zabijając Vitani :

    SKAZA - MOJA CÓRKA NIEMOŻE SIĘ STAAAAAAAAĆ .... JEDNĄ Z NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICH [ po tych słowach spada z nieba piorun , łamie drzewo które spada na Shenzi i tym zabija ją , a Vitani , Banzai i reszta hien jest załamana ( Vitani płacze ) :(:::

    OdpowiedzUsuń